Koszulka religijna „Spiritman”

4.74 z 5 na podstawie ocen 31 klientów
(31 opinii klienta)
religijnie.pl-koszulka-religijna-damska-spiritman-01
religijnie.pl-koszulka-religijna-damska-spiritman-02
religijnie.pl-koszulka-religijna-meska-spiritman-01
religijnie.pl-koszulka-religijna-meska-spiritman-02
 

69.00 

Koszulka religijna „Spiritman”. Pod znakiem Ducha Świętego znajduje się napis: „Nie siła, nie moc, ale Duch mój – mówi Pan Zastępów. Zachariasz 4:6″.

Wyczyść

Ostatnio oglądane produkty

Opis produktu

 Koszulka religijna – inspiracja

Nie własną siłą ani mocą zwyciężasz złego. Możliwe jest to jedynie w mocy Ducha Świętego, który jest w Tobie. Nie ma w Twoim życiu takich spraw, które z pomocą Ducha Świętego byłyby niemożliwe do rozwiązania. To właśnie Duch Święty i Jego dary przysposabiają Cię do walki i zwycięstwa nad złem.

Koszulka religijna - najważniejsze cechy

  • najwyższa jakość tkaniny składającej się w 100% z bawełny
  • brak sztucznych dodatków - koszulka lepiej reguluje temperaturę, dzięki czemu możesz ją nosić nawet w upalne dni
  • koszulka nie rozciąga się nie kurczy po praniu (maksymalna temperatura prania to 40°C)
  • nadruki wykonywane są najtrwalszymi dostępnymi metodami - nie musisz obawiać się o ich długą żywotność (koszulkę najlepiej prać na lewej stronie)
  • kolory koszulek religijnych w rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się od kolorów na ekranie

Jak długo będę musiał czekać na zamówioną koszulkę religijną?

Koszulki religijne wysyłamy w tym samym lub następnym dniu roboczym od opłacenia zamówienia. Gdyby czas realizacji miał ulec zmianie poinformujemy Cię o tym.

Pokaż tabele rozmiarów koszulki religijnej

Tabela rozmiarów męskich

RozmiarWzrost [cm]Obwód klatki piersiowej [cm]Obwód talii [cm]Obwód bioder [cm]
S166-17386-9374-8192-96
M171-17994-10182-89100-104
L177-184102-10990-99108-112
XL182-188110-117100-109116-120
XXL185-191118-125110-119124-128

Tabela rozmiarów damskich

RozmiarWzrost [cm]Obwód klatki piersiowej [cm]Obwód talii [cm]Obwód bioder [cm]
S165-17282-8966-7392-98
M165-17290-9774-8199-104
L165-17298-10782-90105-112
XL165-172108-11991-102113-121
XXL165-172120-131103-114122-132

Dodatkowe informacje

Rodzaj

Damska, Męska

Rozmiar

S, M, L, XL, XXL

Kolor

Czarny

31 reviews for Koszulka religijna „Spiritman”

  1. 5 z 5
    5 z 5

    (zweryfikowany)

    101% polecam super super super :)

  2. 5 z 5
    5 z 5

    Kiedy będzie z Supermenem?

  3. 5 z 5
    5 z 5

    No to teraz zaszaleje i kupie 2 :P

  4. 5 z 5
    5 z 5

    Podoba mi się bardzo <3 <3 <3

  5. 3 z 5
    3 z 5

    Czy można tak przerabiać logo batmana? Sie pytam ja się pytam.

  6. 5 z 5
    5 z 5

    Zamówiłam sobie jakiś czas temu i jestem bardzo zadowolona. Fajny i przyjemny w dotyku materiał

  7. 4 z 5
    4 z 5

    Super koszulka, taka oryginalna.

  8. 4 z 5
    4 z 5

    Mojemu chłopakowi się spodobała wiec już zamówiłam :)

  9. 5 z 5
    5 z 5

    Idealna dla męskiej grupy parafialnej na prezent.

  10. 5 z 5
    5 z 5

    Dobrze zrobiona i trwała oby było nowych wzorów jak najwięcej.

  11. 5 z 5
    5 z 5

    Kupię dla siebie i dla dziewczyny. Będziemy wyglądać super :) Para bohaterów hehe

  12. 5 z 5
    5 z 5

    kupiłam na Festiwalu Wiary i żałuję że nie kupiłam drugiej.

  13. 5 z 5
    5 z 5

    Kurczę! Niesamowity pomysł :)

  14. 3 z 5
    3 z 5

    Batman jest tylko jeden :)

  15. 5 z 5
    5 z 5

    Zarąbista koszulka. Dlaczego nie znalazłem jej wcześniej.

  16. 5 z 5
    5 z 5

    Kupię kupię na prezent dla Księdzulka z parafii:) Niech ma i się cieszy!:)

  17. 5 z 5
    5 z 5

    Niby batman a tu niespodzianka! Taki przemyt religijny:P

  18. 5 z 5
    5 z 5

    Brakuje mi jeszcze peleryny. A tak na serio mega super koszulka i super materiał warte swojej ceny

  19. 5 z 5
    5 z 5

    Koszulka warta swojej ceny. Dobra jakość materiału i wykonanie

  20. 5 z 5
    5 z 5

    Miła obsługa nawet dla tak niezdecydowanego gościa jak ja :P

  21. 5 z 5
    5 z 5

    Alternatywa dla nudnych religijnych koszulek. Parafianie byli zachwyceni.

  22. 5 z 5
    5 z 5

    Koszulka jest GENIALNA. Wykonana ze świetnego materiału. Zdecydowanie polecam ten produkt:)

  23. 4 z 5
    4 z 5

    profesjonalna obsługa.

  24. 5 z 5
    5 z 5

    Fajny pomysł, dobre wykonanie.

  25. 5 z 5
    5 z 5

    Niekonwencjonalny pomysł. W sam raz dla mnie.

  26. 5 z 5
    5 z 5

    Ciekawy projekt. Cieszę się, że obrazek zgadza się z rzeczywistością. Fajny i miły w dotyku materiał. Naprawdę polecam :D:D:D

  27. 5 z 5
    5 z 5

    Świetny kontakt, bardzo dobra jakość i bardzo szybki czas wykonania usługi.Polecam jak najbardziej!

  28. 5 z 5
    5 z 5

    Jestem zadowolona, jakość produktu bardzo dobra. warto było czekać na koszulkę.

  29. 5 z 5
    5 z 5

    Na 101% polecam sklep

  30. 4 z 5
    4 z 5

    Fajna grafika a koszulka wygodna. Spoko się nosi

  31. 5 z 5
    5 z 5

    Bardzo mi się spodobała, zamówiłem i jestem bardzo zadowolony

Dodaj opinię